Prosjekteksamen 12

21 Jan

No har eg redigert og lagt på tekst og lyd. Eg tykkjer det er ein sjarmerande film, og all den tid eg ynskjer å gi potensielle kundar ei kjensle av at #ho der må vera kul å jobba med, måtte det bli noko som dette.

Eg har vore ganske i stuss om locationen, ein skrå bakke og litt klussete bakgrunn. Men eg har tenkt som so at det er jo slik her, bakkar og fjell. Eg vil samstundes at min vetle film skal seia noko om kor eg høyrer til. Og det er jo på ein gard – noko av det som er spesielt med verksemda. Dersom eg hadde hatt ein svææær vegg med mange ulike dører i – og der eg vimsa inn ei og ut ei anna – då hadde eg heller nytta den trur eg, men igjen – då hadde eg tatt verksemda utav konteksten, og in the end hadde eg ikkje kunna forsvara slike kulissar heller.

Poenget mitt er vel det eg er mest nøgd med – du har eit prosjekt – du er usikker på kva du skal gjera – hildring er/har svaret. Er vel ei grei reklameoppbygging det. Men eg tenker jo på det… det vil kanskje treffa dei som vil bli sjarmert, men eg veit ikkje om det vil treffa dei som er ute etter noko unikt og superproft. Men igjen. Det er min første film, og eg tykkjer eg har fått det greit til.

Eg ville spela litt på humor, og nytta den monokrome fargepalletten som eg også har nytta i nettsidedesignet mitt – difor svartkvitt, og difor litt stumfilminspirert redigering. Er glad i britisk humor, og Benny Hill er vel brent fast der han spring i badedrakt over dei grøne bakkane. Kult! Slikt blir ein inspirert av.

Og musikken. Her har eg tidlegare vore inne på Soundcloud og lasta ned låtar som har lagt ute fri til bruk – i tidlegare studieoppgåver. Eg nytta ein av desse, då den passa godt til filmen min, stilmessig og med stemninga.

Vel. Den ligg      HER

Kommenter innlegget