Prosjekteksamen – 8

8 Jan

Jobbar med eksamen. Og alt mogleg anna. No har eg ein klar ide om korleis eg vil gjera reklamefilmen.
Slit med footerplassering, men det ordnar seg vel til slutt. No er den berre #hidden.

Elles hatt ein finpuss på logoen. Gamal versjon på sida her – eg har altså endra litt på tjukna til H’en, endra fonten under og friska opp fargane.
LOGO_WEB

Elles har eg laga ein illustrasjon som syner kor verksemda befinn seg på kartet. Eg har lagt til nokre visuelle element som er med å plassera meg blant andre nære verksemder; Spar, Schat harding, Krepsehalen og hardangerfjordekspressen Rødne.

kart

Elles har eg laga ein del illustrative element med blåfargen over som knappar til nokre sider.

frontimg_design frontimg_foto frontimg_illustrasjon frontimg_tekst

Legg att eit svar

