Prosjekteksamen – 5

28 Nov

Eg held på å tenka på innhaldet, skapa innhald, velja ut innhald og planlegga innhald til sida mi. Eg trur eg nærmar meg noko mtp layout, og håpar eg har evnene til å la det skje slik eg vil.

Ein av sakene eg skal putta innpå sida er jo bilete av underteikna, slik at folk ser kven dei har med å gjera. Då vert det sjølvportrettering – noko eg ikkje har gjort noko særleg før. Veit knapt korleis min fjernstyrte sjølvutløysar fungerer, so dette vert bra.

Legg att eit svar

