Prosjekteksamen – 2

20 Nov

No er eg inne i veka der eg skal bearbeida skissene mine, bestemma meg for ein stil og komposisjon, skriva storyboard til promofilmen min, og vri og venda på ideane mine – sjå om det er noko eg har oversett i dei, noko som er verd å ta med vidare.

Eg har iallfall nokre skisser, og eg må snart bestemma meg for kva eg vil gå for. Tenka på kva av dei som er brukarvenlege, og som vil fungera i det lange løp. Litt keisamt for meg at eg likar så mykje forskjellig, for då vert det med ein gong vanskeleg å velja…

Her er nokre av skissene, samt oppsettet mitt. Eit triks eg har snappa opp på Lynda.com – å skriva ned alle elementa/innholdet som skal vera med på små lappar, og deretter kategorisera dei og soleis laga eit oppsett for main og childs og alt dette her.

 

 

Her er ein del som skal på plass før eg landar, kjenner eg. Og eg trur ikkje eg har gjort det lett for meg sjølv med å setja opp ein film som ein av delene til eksamen. Blir det for skakkjørt, får eg heller berre kutta den, men eg vil iallfall prøva å formidla visjonen min med den, samt presentera meg/arbeidet mitt. So langt er eg komen.

Og når det gjeld skissene mine… Eg er jo veldig glad i denne kvadratiske måten å presentera arbeid på, og eg trur at denne kan vera grei mtp css og htmlkoding. Eg er også veldig glad i sider der ein slepp  å scrolla, sida tilpassar seg vindauga på ei kvar maskin, og ein nyttar knappar for å navigera seg rundt. Det er altså dei to øvste skissene mine eg heller i mot, og her går jo også an å kombinera desse på eit vis.

Eg skal fundera litt meir. Ikkje gjera det så innvikla. Oversiktleg, luftig, estetisk, intuitivt i bruk. Nokre ord som eg vil jobba mot.

Legg att eit svar

