Digital mappe levert

2 Nov

Det var på nippet… Deadline har aldri vore meir skremande. Eg tar visst ting litt alvorleg. Men eg klarte det. Hadde eg hatt meir tid, hadde eg gjort nokre små endringar, spesielt i rapporten – den er eg ikkje nøgd med denne gongen.

Slik går det når eg tar meg vatn over hovudet. Men no er skuldrene senka igjen, og eg tar velfortent helg. Gler meg til å fokusera på prosjekteksamen! Byrjar det eventyret på måndag.

 

Sjekk ut mappa mi då vel!
Og berre for å gjera innlegget litt meir tasty, legg eg ved eit bilete. HELG! O SKJØNNE!

 

Legg att eit svar

