Visdomsord

27 Sep

Det er mange ballar i lufta om dagen, og i min daglege inspirasjonsrunde finn eg mykje bra. Nett i dag var det Andy Warhol som fenga aller mest – ein av mine førebilete. Eg likar at ein kan vera so ærleg, og popkunst er også ein type kunst. Kunsten i popkunst er vel å gjera noko ingen andre vågar fordi det ikkje blir sett på som genialt – som å forenkla eit bilete av, sei t.d Marilyn Monroe. Easypeasy! Å våga å gjera noko komersielt, dog nytt. Eg syns det er kult.

I tillegg var han jo ein fin fyr, iallfall sa og meinte han fine ting.

I love that guy!

Legg att eit svar

