Mappearbeid – 2.semester. Idear, idear.

19 Sep

Eg har no snart gjort ferdig den digitale mappa mi, og ein av tinga som gjenstår er eit banner for denne bloggen. Sidan eg har teikning som hovudbasis – grunnen til at eg faktisk studerer design, vil eg ha eit banner som fortel akkurat det. Eg har fleire idear for KVA eg ynskjer, men det gjenstår å sjå om eg klarar å gjennomføra det. I hovudsak skal det vera grei skuring (seier dei som kan det..)men for meg vert det nok ei utfordring. MEN dersom eg får det til slik eg ser det føre meg, blir det temmelig kult. Går for gull, seff.

Elles har eg fiksa på sakene eg har fått tilbakemelding på, og trur eg har klart å setja ting i eit ok system. Einaste eit lite knippe av mine øvingsoppgåver og slikt som skal puttast på ei side også, så er det klart.

Har nokre teikneprosjekt eg vil hiva meg i gong med no, og då høver det med ei teikning.

2 kommentarar to “Mappearbeid – 2.semester. Idear, idear.”

  1. Lars Martin Teigen september 19, 2012 kl. 7:06 pm #

    Flink å tegna 🙂 Eg trur nok at) ein 7 åring er flinkare en meg :

    • Jorun september 20, 2012 kl. 6:19 am #

      Takk for da 🙂 E greit å vera over middels interessert i teikning, då blir ein stort sett litt god. E vel samma ullo som i fotografering, berre at ein ska ha interesso for eit anna verktøy! Og da meina eg iallfall at du gjer bedre enn ein sjuåring 😉 På teikning har eg ingen referansa… 😉

Legg att eit svar

