Mappe 2.semester – work in progress

10 Sep

Eg held enno på med mappa mi. Gjer forbetringar (?) av oppgåvene undervegs som sida vert bygd. Funkar for meg, då eg veit korleis eg vil ha det. Eg trur eg vert nøgd med denne. Håpar iallfall det, sidan eg har tenkt ein heil del gjennom korleis eg vil bli oppfatta… Det er jo ein del av oppgåva.

Eg har jo valt å laga sida i dreamweaver, både fordi eg tykkjer om å ha full kontroll og fordi eg vil ha noko som er litt unikt. Dessutan treng eg å øva meg i koding, og då er det ok å gjera alt frå byrjan. Eg har etterkvart blitt litt meir nerd når det kjem til koding, og dersom eg ramlar inn på ein effekt, eller ei nettside eg likar, går eg ikkje skjeldan inn og kikkar på html.koden. JEEEZ. Men jau, eg gjer det… Og eg har funne ut at eg lærer ein del av det. Kanskje ein litt tungvint måte å læra på, men interessant er det iallfall!

Har nokre av elementa som skal vera med på mappa mi, den nye sida eg skal presentera meg/mitt arbeid det siste semesteret på. Endringar kan nok koma, men trur eg er inne på ein stil som eg kan halda meg innanføre.

Legg att eit svar

