Øvingsoppgåve 10.1 – Nettstad for rekneskapsfirma

31 Aug

REKNESKAPET

No har eg fomla i kodar, leita meg grøn mellom html og php og css. Har iallfall fått til noko av det eg ville, sjølv om det ikkje ser særleg fint ut… Det som er verst er å vita kva filer ein skal endra på – noko som for min del resulterer i ein del leiting. Men jøsses, eg fant det ut, og har lagt inn informasjonen slik. Om boksane ikkje ser heilt fenomenale ut, er det berre estetikk. Det skal eg ta etter kvart. I denne oppgåva var det mest å finna ut av ting, prøva å feila. Det har eg iallfall gjort. Mission completed.

Veldig nøgd med grafikken her forresten – hirrhirr. Ein stabel med enkle kroner og handskriven logo er med på å gjera Rekneskapet til din ven. Nært og personleg. Hirr. Det blå fargetemaet er sjølvsagt eit symbol på rikdom og velstand.

Legg att eit svar

