RIF parken

26 Aug

Då det skal reisast fritidspark i bygdo, er dugnadsanda stor. Eg har laga logo og side på facebook til no, og er superspent på kor mykje aktivitet og glede parken vil skapa då den vert reist om ein månads tid. Staseleg!

skisse

No er det ei lita veke att til eg har gjort jobben min for Kystdagane på Sunde, og då skal eg ta opp att skulearbeidet for fullt. Promise to self.

Ei tilbakemelding to “RIF parken”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Iha! « Heppiknott - oktober 22, 2012

    […] eg laga eit banner som skal henga ute i Rosendal og reklamera for den komande Apejungelen (del av RIFparken, som eg har laga logo til). det vert kjekt å sjå mine greier pryda […]

Legg att eit svar

