Første bryllupsfotografering – vel overstått!

17 Aug

No er eg heime frå bryllupsfotografering i vakre Beograd, Serbia. Gosh, so mange minne og bilde eg sit att med. Eg er veldig takksam for å ha fått vera med på moroa, litt spesielt då ein vandrar på ein diger festning for å leita etter location (les:skugge), eller står under dei flotte utsmykkingane på den norske residensboligen. Fytti katta. Det var magisk.

OG – for eit herleg ektekjærestepar å ta bilde av! Mykje lott og løye, og heilt perfekt for mitt første oppdrag i den gata. Heldige meg har allerie fått forespurnad på fleire bryllup til neste sommar, hurra!

Ei tilbakemelding to “Første bryllupsfotografering – vel overstått!”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Iha! « Heppiknott - oktober 22, 2012

    […] Ting skjer. Eg tykkjer det er fett. Feirar livet med eit bilete frå himmelen over Beograd. […]

Legg att eit svar

