Peikar til blogg 8.2

14 Jun

Siste øvingsoppgåva før ferien er i gong serverer eg her. Eg skulle laga ein peikar til bloggen min her, og laste den opp på den individuelle studentserveren – der eg har lagt alt mogleg anna flashy i det siste. Korleis eg har jobba kan lesast under peikaren min på denne sida.

Koste meg litt med å laga ein «peikar» i illustrator, med litt fancy fargar og uttrykk. Det skal jo sei noko om meg, om kva type side det dreiar seg om, og så er eg i tillegg veldig fan av alt som er tvetydig. Ein peikar kan godt ha nokon som peikar i seg, tykkjer eg.

Her er illustrasjonen i full blom, og følg lenka over for å sjå korleis eg nytta illustrasjonen i banneren min.

Legg att eit svar

