It’s flashy!

12 Jun

Mykje flash som skal postast før eg kan ta heilt sommarferie (sommarferie er jo kanskje å ta litt hardt i – eg trur ikkje det vert mykje fri, men forhåpentleg MYKJE sommar. Gotta love it!).

Når eg jobbar i flash – som jo er eit nytt verkty for meg, fokuserer eg mest på å forstå kva eg gjer, kva eg kan gjera og korleis eg skal gjera det. Det er altså ikkje illustrasjonane som er mest i fokus.. Ser til dømes på klokka med pendel at eg har VI to stader – både klokka fire og klokka seks. Pinleg! Veldig kjekt å læra meir om flash dog. Det virkar jo som om det fins eit hav av kule saker å gjera inni der! Men det er ikkje berre flash eg held på med om dagen, prøver å gjera litt nye ting, læra noko nytt på andre arenaer også (les: andre cs5 program).

Her er ein liten test på ein toturial eg har sett for lenge sidan for manipulering i photoshop. Eg har jo min eigen vri på det, og har nok ikkje brukt eit ideelt bilete dersom eg skulle gjort det slik det vart vist i tutorialen heller. Men slik vart det. Har lagt på heilt kvadratiske spots med ulike blending moglegheiter (soft light, screen osv) og berre prøvd meg litt fram med ulike effektar. Fekk iallfall fram eit litt meir edgy uttrykk, og prøvd noko nytt. Heilt ok mellom masse halvcheezy illustrasjonar til animasjonane mine…

Legg att eit svar

