Bil; start – stopp 7.3

11 Jun

Vidare var ei av øvingsoppgåvene å laga ein enkel bilanimasjon i kombo med prinsippet ease, slik at bilen byrjar og sluttar sakte, medan den køyrer fortare i midtpartiet.  Eg laga også her grafikken i illustrator, og la den inn som vanleg graphic symbol i flash. Vidare laga eg keyframes i scena mi, der eg flytta bilen frå startpunktet til der bilturen skulle enda. Storleiken på flashdokumentet mitt bestemte eg ut frå kor det skulle visast – altså på studentserveren min – på internett. 150px x 1024 vart det.

Fett? Løye å sjå saken rulla over skjermen iallfall 🙂

Legg att eit svar

