Eg ser det no

7 Jun

Kvar gong etter eg har ferdiggjort eit prosjekt, dett eg rett i dass. Ein sokalla utladning kanskje. Slik har eg det no – etter landstreffet, som gav resultat heilt utanføre det eg hadde venta. Ein er liksom så høgt oppe plutseleg, veldig i live, og føler seg i klassen top noch. Så er det rett attende til kvardagen igjen, som kanskje då ikkje er fylt med like mykje glam og glitter. Old news? Jepp, men eg har ikkje heilt vent meg til dette fenomenet enno.

Då er det ok å ha nokre gode sitat å trøysta seg på, og som kan motivera for å skapa litt glam og glitter i kvardagen og. No tviheld eg på dette søte, som får meg til å stable beina under meg igjen, og skapa vidare.

3 kommentarar to “Eg ser det no”

  1. WildeLifePhotography juni 19, 2012 kl. 12:51 pm #

    I love the dreamy effect you’ve created. Wonderful quote.

  2. Michelle @ Rosebudquilting juni 20, 2012 kl. 3:05 am #

    Very Beauitful, soft, lovely colors, sweet.

    • Jorun juni 20, 2012 kl. 7:03 am #

      thanks alot! tried to get a positive wibe out of it 🙂

Legg att eit svar

