I give my poem to the spring

5 Jun

Eit vakkert utsnitt av eit dikt av Bjørnstjerne Bjørnson, som eg har nytta i ei tidlegare skuleoppgåve, med å laga sesongmønster. Den gong fekk det stå saman med blomar og jordbær, denne gong med mine nyinnkjøpte og nyknipsa steinbedsblomar. Teksturen kjem her frå.

10 kommentarar to “I give my poem to the spring”

  1. Pieni lintu juni 5, 2012 kl. 8:20 am #

    Så vackert!!

    • Jorun juni 5, 2012 kl. 9:15 am #

      Takkar 😀

  2. Mona juni 5, 2012 kl. 10:23 am #

    I’m so in love with this TT Quote -edition ♥ Your entry is wonderful. Perfect pic and quote!!! How simple and yet so touching!

  3. sommerfugl design (@sommerfugldesig) juni 5, 2012 kl. 11:30 am #

    I really love the pink buds with these white flowers!

  4. Shannon Davis Pate juni 5, 2012 kl. 7:14 pm #

    Wow!! This is FANTASTIC!!!!!

    • Jorun juni 5, 2012 kl. 7:27 pm #

      thanks! 🙂 appreciate it alot!

  5. riolasunivers juni 7, 2012 kl. 7:43 am #

    Eg har linka inn te di sia frå min blogg eg, me detta bilde 🙂 Håper da e ok? 😀 ❤

    • Jorun juni 7, 2012 kl. 7:46 am #

      Heilt fett 🙂 Grattis med ny blogg btw, da visste eg ikkje at du dreiv med 🙂 fin!

      • riolasunivers juni 7, 2012 kl. 7:52 am #

        Drive å drive… Leike meg litt bare, får sjå ka da blir ut av da 🙂

  6. Kathy juni 7, 2012 kl. 1:39 pm #

    Beautiful shot…love the use of the texture.

Legg att eit svar

