Oblig 08 levert

29 Mai

No gjenstår det berre å posta nokre fleire øvingsoppgåver, så er det sommarferie frå studiet. Kjennes heilt ok. Eg har blitt ferdig med obligatorisk oppgåve 08 i dag, og rapporten er levert, fire dagar før frist. Det er så inderleg fint med alt som er gjort!

Har ein ekstra motivasjon for å bli ferdig før fristen i at eg reiser på fototreff på torsdag, med foredrag og utstillingar, ekskursjonar og sosialt samvær. Håpar veret held seg sånn cirka, so må jo dette bli fett. Ekstra kjekt er det om mitt nye kamera er på plass til eg reiser også, og blir det som posten seier, er det ein 5d mark II som vert pakka i sekken på tur. Awsome.

Held fram med mitt illustrasjonsprosjekt med fuglane, og leverer i dag ei siland. Fin skapning å feira snart sommarferie med.

Legg att eit svar

