Oblig 08

22 Mai

Olala, det hjelpte visst å møsa litt om rådvilla og fortviling! Vips, så løyste det seg, og alles gut! No virkar alle lenkene som dei skal, eg har ikkje trøbbel med serveren, og eg trur eg er nøgd med min nye enkle nettstad (oblig 06), mitt fotogalleri (oblig 07) og med banneret og flashy layout på fotoessayet (oblig 08).

Det skulle vera med ein enkel animasjon i banneret, og den gjorde eg så enkel som overhovud mogleg, men eg syns det vart greit. Ein liten stjernerad, laga som movie clip, samt ein usynleg button slik at eg fekk linka det opp mot galleriet – som ligg som ei sjølvstendig html-side. Puh!

Og min enkle nettstad vart jo mykje enklare å forholda seg til no. Same innhold, berre litt ny innpakking. Heilt ok, sjølv om eg kanskje skulle ha tona det litt ned. Litt sprelsk kan ein no vera, spesielt når det snart er ferie.

Her er lenka til min nye enkle nettstad, med integrert banner og lenke til fotogalleriet.

Legg att eit svar

