IT’S LOST!!!

16 Mai

Ohnoes. Eg har mista teken i html. Basert på tilbakemeldingane eg fekk på oppgåva, hadde eg tenkt å berre gjera nokre små endringar i css, og byta ut headingane mine med noko anna kult. Men eg har visst gjort det vanskeleg for meg sjølv, med toskete marginar og plasseringar av boksane mine. Typisk. Eg klarte å rota det skikkeleg til for meg sjølv, og fann ut at det beste kanskje var å legga inn innhaldet mitt på nye sider. Som tenkt, så gjort. No er eg i gong med litt nye html-dokument, med mykje godt det same css-sheetet som før. Håpar på at eg får marginane til å stemma denne gongen, og at det ikkje blir teit å gjera so mykje nytt.

Her er min nye header – enn so lenge iallfall.

Legg att eit svar

