Banner til oblig 08

13 Mai

Ei av oppgåvene som skal løysast til oblig 08 er å laga eit banner til flashgalleriet som skal integrerast i oblig 06 – enkel nettstad (fotogalleriet inneheld fotoessayet frå oblig 07).

Eit banner er ei lenke – ei slags annonse – for å reklamera for ei ekstern nettside. Eg spelar her vidare på mine runde former, og har nytta eit utsnitt av eitt av bileta i essayet som motiv. Då gir eg ein smakebit som forhåpentlegvis vekker interesse, og gjer at folk ønskjer å sjå meir. Fanga merksemd er vel heile vitsen med eit banner?!

Eg har nytta fonten Haettenschweiler i banneret – ein font eg tykkjer har litt edge, samstundes som den er tydeleg, leiken og er godt lesbar. Stilmessig passar den då inn til fotoessayet mitt, og med litt planlagte justeringar på min enkle nettstad, vil den gli greit inn der og. Stjernene har eg putta på for litt meir edge, samt ein kontrast til elipsane.

Her er den.

Legg att eit svar

