Oh, utan nett igjen. Kabeltull og formprinsipp

11 Mai

Formprinsipp, utført i flash. Kontrast, rytme, balanse og rørsle. Skulle kanskje nytta linje i staden for rørsle, men akk, nei.

Har lagt flashfila opp på Deviantart, som vanleg når det gjeld flash. Kunne jo nytta studentsida mi til opplasting av slikt, det skulle eg nok hatt meir øving i uansett. Men den tid. Plutselig!

Har forresten nytta elementa frå Kvinnherad Kulturskule sin profil, som eg laga til dei i prosjekteksamen grafisk. No er dei i gong med å nytta plakatane eg laga, og då kjente eg at det var tid å bruka elementa på ny i denne.

sjekk ut flashen min her!

Legg att eit svar

