Alle lause endar..

17 Apr

Jup, eg har nokre lause endar. Kanskje også nokre lause skruar  – slik kjennes det ut innimellom iallfall. Men eg held på å nøsta so godt det lar seg gjera, og i dag har eg den store søknadsskriveogsendedagen.

Og som ikkje det var nok, i morgon vert det å lesa om meg i lokalavisa. Nyetablerte Jorun, Stas!

Ja, og så har har eg fått i orden deltaking på landstreffet i Bergen, arrangert av NSFF. Heldige meg får innkvartera meg hjå søte K, akkurat den helga det er Festspillene i Bergen. Kor fantastisk er ikkje det?! Langhelg med massemassemasse input og inspirasjon; kom til meg!

Det blir ein fin måte å feira at eg forhåpentlegvis er ferdig med oblig 08, og kan ta sommarferie i frå studiene.

Eg feirar sakene med eit lite foto av ein skikkelig søt hårball, naaaww!

Legg att eit svar

