På an igjen – på an igjen – på an igjen – på an igjen

11 Apr

Jepp, då var det på an igjen. Ikkje på min eigen pc, for den er føkka, men det får gå. Tull med heile CS5’en min og, så eg har nesten ikkje hår igjen her eg sit – for å bruka ein smukk metafor.

MEN! Eg har endeleg fått laga ferdig min vetle flash, ei øvingsoppgåve i å bruka arkiv/library, og samstundes laga litt graphic symbols, buttons og movie clip. Flash er ikkje heilt lett å forstå seg på når ein ikkje er inni opplegget, men eg har då fått til å laga det eg skulle i følge oppgåva.

Eg har berre gjort min artdeco-avatar om til movie clip, og ein av mine grafiske symbol vart også ein sokalla knapp. Får prøva å posta det no, slik at eg kan gå vidare på dei andre oppgåvene. Eg håpar eg får teken i flash før oblig 08 skal inn…

…………………………………………………

No gir eg meg for i dag. Utan noko animasjon, buttons eller noko anna enn ein jpg. Eg får ikkje til å publisera, så då får eg logga meg på studentkontoen min, der eg lasta opp min enkle nettstad eller noko. Men nett no er det over og ut for i dag. Stay tuned.

…………………………………………………

 

Då var eg på deviantart – sikkert ok for andre saker også, ikkje berre for å ha ei platform å publisera flashfiler på… men sjekk ut mitt movie clip der!

http://heppiknott.deviantart.com/art/Flashy-295596748

Legg att eit svar

