Avatar

28 Mar

Denne har eg teikna basert på sjølvportrettet eg posta tidlegare, samt inspirert av art deco kunst. Ein epoke med enkle former som var basert på det estetiske uttrykket, 1925 og ut 30åra, som seinare har hatt stor innflytelse både i kunst, mote og arkitektur.

Me skulle forenkla form, fargelegga enkelt og teikna alt i flash etter å ha produsert analoge skisser, i ein storleik på 200x200px. Heilt greit, sjølv om eg heller teiknar i illustrator eller photoshop enn i flash. Litt kronglete når ein ikkje har prøvd programmet før, men eg trur me kan bli vener, eg og flash.

Her er iallfall avataren min i ein jpg, eit inspirasjonsbilete frå art deco og sjølvportrettet som eg tok utgongspunkt i.

 

Legg att eit svar

