Redigering pluss tekst

25 Feb

Eg har vel ikkje all verdas erfaring med å kombinera tekst og bilde, så eg slo to fluger i ein smekk med dette biletet, som eg har tatt på veg over fjellet. Eg ønskte ein litt sånn filmavisen-feeling, så eg la på litt vertikal grain og jobba litt med ulike layers. Teksten har eg lagt til som linerar burn, og det er grunnen til at fargen på teksten endrar seg jo mørkare bakgrunn.

Elles er eg full av tankar når det gjeld fotoessayet. Håper eg får til alt eg har tenkt ut.

Her er originalen btw

Legg att eit svar

