Når ein redigerer bilete

22 Feb

er det greit å ha fine motiv å ta bilde av. Fine motiv treng jo i grunn ikkje redigering, og eg har tidlegare redigert veldig lite på bilete av dei søte små. Dei er finast heilt naturleg, men litt flikking på bakgrunn og liknande har eg gjort. Men no har eg lært meg litt om retusj, og sjølv om eg vil ta så gode bilete at det ikkje trengs noko retusjering, er det greit å kunna litt om det. Det er sic kva ein kan gjera i photoshop, det er jo ingen nyheit, men eg eg har altså ikkje sett meg inn i det før no, og eg seier det igjen… det er sic!

Her er nokre små før og etterbilder. Eg har nok overdrive ein smule innimellom, men dette vil nok sikkert justera seg når eg blir meir var på detaljane.

Slik gjorde eg det for å dekka over at bildet vart tatt på do… Ikkje særleg …flatterande. Men det var greit når eg kamuflerte toalettet med ein bakgrunn frå eit anna bilde.

Her er ei typisk skromlehøna, med prim på kjaken og gul tyggis i munnen, med eit noko kjølig vinterlys i biletet. Eg har dusa alt ned (litt FOR nedtona trur eg sånn etterkvart) og det gjev ein feeling av den glade barndom.

Uansett greit å øva seg på redigering i forkant av fotoessayoppgåva.

Legg att eit svar

