Ei appelsin i dagslys

21 Feb

No har eg laga meg eit provosorisk og lite heimestudio; midt oppå spisebordet (etebordet på nynorsk???), med ein kakeboks, kamerastativ, linstoff og skønt dagslys flaumande inn vindauga. Kamera er den gamle travaren Canon 350D, med mitt elskverdige objektiv EF 24mm 1,4II  USM.

Oppgåva lyder at eg skal lyssetja og fotografera ein ballong i eit kreativt heimestudio. Sidan eg ikkje hadde ballongar i hus vart det ei studie av ei appelsin i staden. Alle bileta er tatt innanfor same timen i døgnet, med sollys frå eitt vindauga og reint dagslys frå eit anna. Sollyset treff inndirekte bak appelsina og lagar eit lite skinn på bakgrunnen. Dagslyset er hovudlyskjelda som treff midt på.

Eg har stilt kamera inn med blender og lukketid (TV) og variert på desse i forhold til kvarandre for å få fram dei ulike eksponeringane. Det er fan-tas-tisk at det er mogleg å variera i så stor grad med det same lyset i rommet. Ein skulle ikkje trudd det. Men eg får gjera eit nytt eksperiment til kvelden, og sjå korleis appelsina vert sjåande ut då. Det er vel ikkje til å putta under ein stol at det vert litt andre resultat då. Spesielt dersom eg lar stativet stå som oppheng til linstoffet eg nyttar til bakgrunn….

Here goes;


Eit av momenta me skulle i oppgåva var å velga om me ville arbeida med high-key eller low-key og om det skulle vera høg eller lav kontrast. Eg er fan av kontrast, og har jobba frå high-key til low-key med høg kontrast i valørane.

Legg att eit svar

