Kva las du no?

13 Feb

Eg har iallfall lest den nye oppgåva som vart tilgjengeleg i dag – oblig 07, fotoessay, eg har sett ein strålande fin dokumentar om fotograf Anton Corbjin, samt lest ein del om (og sikla på) studioutstyr. Om nokon hadde spurt meg kva eg har lese, ville eg svart «berre gode ting».

Veldig greit å ha fokus på foto igjen, det er ei stund sidan sist eg har brynt meg særleg på det, sjølv om eg drar med meg kamera stort sett der eg er. Greit å ta bilete utan mål og meining – det vert attpåtil nokre blinkskot, MEN no har eg ein agenda, og DET er digg.

For å sleppa laus litt steam og frigjera litt underbevisst kreativitet gjorde eg mellom anna dette i dag;

Sjølv om bileta er ulike i stilen, går dei begge inn under min nykreerte, personlege serie – GØY PÅ LANDET. Her er ponni og Bodil – begge to veldig glade i kamera (det er ikkje tull, dei ELSKAR kamera – each and every time!)

Bodil er forresten ikkje så bad-ass som eg har framstilt ho her, elskar å bli klødd på kjaken og å gå tur med menneska på tunet. Eple et ho helst rett frå neven, og når me kjem heim på tunet, er ho der alltid med eit knippe brek og eit smil. Bodil er god!

 

Legg att eit svar

