Øvingsoppgåve 3.1 – CSS og dreamweaver

6 Feb

No må eg komma i gir. Har ein del igjen på min enkle nettstad, samt nokre oppgåver å ferdiggjera. Her har eg gjort som øvingsoppgåve 3.1 seier – nemleg å definera boksane mine med bakgrunnsfarge, samt laga ein border rundt ein boks og utheva enkeltord. Borderen min har eg rundt overskrifta, veldig svakt med dots. Dette gjorde eg pga resten av sida, at det skulle henga LITT i hop med det andre. Elles – det går på fram.

Eg har forresten på denne måten oppdaga at eg hadde ulike verdiar på boksane mine, den med lenka til å ta deg heim var nokre pixlar for liten, så dette var igrunn storveis! Ser ikkje slikt når alle boksane er kvite. Lurt! No er det iallfall endra.

Legg att eit svar

