Arbeid med OBLIG 06

26 Jan

Mi første obligatoriske oppgåve dette semesteret går ut på å laga ei enkel nettside i dreamweaver. Dette er eg jo heilt fersk på, men eg blir veldig lykkeleg når eg treff med noko, og det blir omlag slik eg har sett det for meg. Eg er absolutt på prøve og feilestadiet enno, men det går seg litt til!

Her er iallfall ein liten skjermdump av ståa. Eg jobbar ikkje i tabell (sjølv om eg kanskje hadde gått klar av litt rekning slik), so det eg opplever som mest utfordrande på dette planet er å få elementene på sidene til å vera plassert på lik plass uansett kva side ein er inne på. Det er sikkert eit veldig enkelt grep ein kan gjera for å få til dette, som eg lagar til litt trøbbel i min forunderlege skalle… Men eg får grubla til eg får det i fingrane.

Og dette er berre ein av tankane eg tester ut, sluttresultatet vert kanskje heilt anleis.. enno to veker att :p

Legg att eit svar

