Oppdatert Index side – meir av det gode.

5 Jan

Eg held på å utarbeida meir hovud og kropp på sida mi no, og sjølv om det ikkje er så mange element med her, har eg jo faktisk lagt til ein del i css-stylesheetet mitt. Meir kjem til etterkvart – eg veit ganske omtrentleg korleis eg vil ha sida; Eg ynskjer ikkje scrolling, men at alt er til stades på skjermen, meny, lenker og alt. Lurer på om eg skal legge alt inn i ein tabell, eller om eg skal halda fram med å legge inn prosent og pixler (det må jo gå ut over dei som ikkje har stor skjerm/dei som har veldig stor skjerm/alle som ikkje har samme form på skjermen som meg..vel?!)

Eg tykkjer iallfall eg er inne på noko.

Ei tilbakemelding to “Oppdatert Index side – meir av det gode.”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Refleksjon – intro til HTML og CSS « Heppiknott - januar 10, 2012

    […] Her er iallfall mitt vetle stylesheet til den strålande indexsida mi som eg har skrive om her; INDEX. […]

Legg att eit svar

