Indexside – øvingsoppgåve 1.1:4

3 Jan

No har eg fått litt gong på html-kunnskapen min, men eg merkar jo at eg allereie møter utfordringar. Sjølve teksten og i grunn også utforminga går greit, men det sa heilt stopp når eg skulle legga til bilde på sida mi. Eg held på å finna ut kva eg gjer feil i skrivande tidspunkt, så det SKAL ordna seg. Elles forstår eg konseptet, og aller mest av alt har eg lyst å illustrera korleis eg oppfattar konseptet html – samt å byrja å skriva i kodar.

<p align=»center»><b>give me a /br</b></p> liksom…

Her er iallfall nokre screenprints av både koden min og index sida;

Vakkert?

———————————————————————————————-

Og her ei oppdatering. Denne gongen kom biletet med. Det er nemleg ein jpg, ikkje ein jpeg, som eg skreiv..

Legg att eit svar

