Html og CSS – gu ko gøy!

2 Jan

No skal eg gjera ting eg aldri har vert borti før. Nesten. Eg har lagt inn pittelitt kodar tidlegare på denne sida http://www.husnesrock.no , men det har vert kodar eg har blitt fortalt at eg skulle legga inn sånn og slik, og dermed ikkje trengt å tenka noko vidare på kva kodane eigentleg gjorde for meg og for sidene…

Eg gler meg iallfall til å koma inn i gamet, og utvida min horisont. Føler meg psyked, og har kjekke prosjekt i lufta. Enkelt nettsted – min nyutleverte oblig – blir ein interessant og kjekk start i 2012.

Enn so lenge – godt nyttår!

Legg att eit svar

