Le Grande formalitet!

7 Des

No  er det berre den store formaliteten att før det er juleferie; rapporten. Og manualen, men den har eg klar i min magiske skalle. Har heldigvis ein GOD husk, og trur det blir mest å setja saman manualen på ein stilfull måte som vil ta tid. Innhaldet har eg. Det har eg i grunn til analysen også, har jo vert lite stille på bloggen her, og det kan eg nok takka meg for då eg set meg ned for å analysera og forsvara mitt grafiske arbeid.

Men det held ikkje med full pupp på prosjekteksamen. Eg treng anna påfyll for å halda meg inspirert, og det har eg gjort med å ta litt førjulsfoto. Det er så vakkert lys i skumringa, og det er framleis kjekt å eksperimentera med lukkertid. Eg samla nokre slike her ein dag, litt nydeleg, litt spanande.

Og i morgon er det tur til trykkeriet for å henta sakene. SPENT! (også på sjølve turen.. Glatte vegar+Jorun=Dårlig kombinasjon)

 

Legg att eit svar

