No er det like før!

5 Des

Like før eg får dei ferdige trykksakene i hus. Torsdag er dagen, og eg er på siste finpuss av filene. Då eg presenterte sakene for kunden fredag, fekk eg strålande tilbakemeldingar, og det var berre små formalitetar som større område til tekst på plakatane som var eit ønske om endring. Elles; gode fargar, godt arbeid, fine illustrasjonar, fine foto, flott brosjyre, kjekt format… you name it! Gjett om eg fekk meg ein grafisk boost då?!

Jepp.

Men sidan eg har posta så mange omgongar med plakatane og logo og brosjyre, let eg vera å posta dei små endringane eg har gjort til dei ekte produkta er i hende.

Eg er veldig psyked, og føler at eg ikkje kunne vert på ei meir riktig hylle i livet nett no. DET er digg å føla no når ein går mot 2012. Eg visste 2011 kom til å bli eit godt år!

Her er ei lita samling som eg har putta inn i «byillustrasjonen» min frå plakaten til kulturskulen. Kunne ikkje berre nytta den i plakat, så her har eg putta eit fint ordtak – home is where your heart is. Føltes jaggu rett det og!

 

Legg att eit svar

