Firdelt plakat og eksamensnerver

27 Nov

No er det knapp tid att før eg skal presentera produkt, få det trykt, laga profilmanual og skriva rapport. OG levera inn grafisk eksamen. I dag er nervene komen på ekte, og har sett meg litt ut av spel. (Jepp, på ein søndag. Eg er visst litt stressa.)

Men eg har fått samla litt greier igjen, og her er ein firdelt versjon av plakaten med strekteikningar og fargar. Elementa skal illustrera fellesskap, samspel og kreativitet. Alle delene er linka saman med «solstrålane», og er stilmessig like. Dei kan likevel lett delast opp til fire, og nyttast kvar for seg.

Eg reknar med at denne er 99% ferdig, og får smaka litt på om eg føler eg har truffe eller ei med denne. Ikkje den beste dagen å vera sjølvkonstruktiv/sjølvkritisk, sidan eg får bøtter med nerver over meg med jamne mellomrom.

Her er den iallfall i ein liten jpeg.

Legg att eit svar

