Ei kjapp oppdatering – grafisk profil

22 Nov

Eg skal jobba vidare med den slanke, rundforma blå logoen, og spirelogoen skal gjerast litt om.
Eg skal legga fram eitt rundt og eitt firkanta forslag på klistremerke med logo inni.
Strekillustrasjonane skal vidareutviklast til å bli ein plakat som kan delast i fire, og dermed nyttast som heilskap eller kvar for seg.
Brosjyren er ok, både med tanke på layout og ide. Nokre endringar vil gjerast her og (og er allereie gjort), og eg har snart samla foto som går i brosjyren.

 

Elles har eg litt tankar. Både eg og kunden har gått bort frå enkelte idear undervegs – noko som berre må underbygga at design er ein prosess. Men dei ideane eg har hatt og vendt meg litt vekk frå, har anten vore veldig tidkrevande eller ikkje fungert i praksis. Kanskje ein ide gjer seg best som berre ein ide enkelte gonger?

Eg tykkjer det er veldig greit å få tilbakemelding frå kunden på kva som fell i smak og ikkje. Design skal vel lett fungera  for kvarmannsen, og lett kunna forsvarast av designeren. Med desse to i boks trur eg ein god design er skapt.

Med ein kunde å forholda seg til er det med ein gong fleire omsyn som må takast. No har eg litt trøbbel med å få tatt nokre av bildene eg skal ta pga sjukdom, og då må eg vera fleksibel og kreativ. Det er lærerikt å få desse erfaringane merker eg.

 

Berre for å gjera denne posten litt meir interessant legg eg veg eit bilde eg skal ha i brosjyren. Det fortel litt om feelingen eg vil formidla. Kultur er kult. Converse + cello = sant.

Legg att eit svar

