Grafisk profil – brosjyre

14 Nov

Jaudå, eg jobbar med brosjyren også, sjølv om eg ikkje har posta so mykje der enno. Eg har laga ein layout på storleik til cd-cover, 12×12. Designen eg vil gå for er fargerik, med kvadratiske foto inni, ikkje alt for mykje tekst, men informativ og kjekk å sjå i. Eg smakar meg fram på font, men eg tenker noko litt kult må passa bra.

Eg har på INGEN måte bileta klare, men denne veka er det iherdig innsamling av foto på minnebrikka (-ene) som står på planen, med fotoshoots både i dag, i morgon, kanskje onsdag, og iallfall ein avtale neste veke, pluss at eg håpar på litt fleire avtalar som vil ta seg veldig bra ut i brosjyren!

Her er iallfall ein rough som kan nyttast (det kjem fleire forslag). Lurer dog på om eg vil ha tynnare liner på teksten øvst, og kanskje berre ha det svart – både linene og teksten. Eller den «fargekoden» eg set til dei ulike tilboda. Kanskje tynnare og meir klassisk font også. Som sagt, dette er ein rough.

Eg jobbar med desse omgrepa i bakhovudet heile vegen; samspel, utvikling, inkluderande, kreativ. «Ein kulturskule for alle» er noko eg ynskjer å visa med farge, design og foto. Alle i alderen fem til tjue, både jenter og gutar, skal kunna synast det er kult….. UTFORDRANDE! Særs. Men akk så kjekt ❤

Her er ein pdf med forslag nr 1 –  brosjyrelayout.
(dei fargerike kvadrata på fram og bakside er eigentleg tenkt til fotos også, så der har eg berre laga griden eigentleg. Plassering av logoforslag og illustrasjon er heller ikkje så veldig nøye plassert, sidan eg ikkje har elementa som skal inn enno. obsobs)

12x12cm layoutforslag01

Legg att eit svar

