Firedelt plakat – ein bit av ei skisse til dansedelen

12 Nov

Ein av sakene som skal takast med under designen min er at det også skal fenga gutar i dei ulike greinene i kulturskulen. Dansetilbodet har ei rein gutegruppe, og kulturskulen ønsker å nå ut til dei gutane som ynskjer å dansa. Dette er jo ikkje alltid like lett, sidan dans ofte vert framstilt med ballerinajenter – og det er vel ein ganske jentedominert fritidssyssel….

Difor ønsker eg – dersom eg skal gå for den firedelte plakaten (musikk, dans,kunst, drama), at gutar også skal kunna identifisera seg med element/motiv på plakaten. Her er ein bit av eit forslag til dansedelen; ein breakdancegut.

Eg veit ikkje heilt kva eg tykkjer om denne plakatideen min. Altså – ideen er god, men om eg klarar å gjennomføra den med stil er noko anna. Eg har høge tankar om korleis den kan FUNGERA, men då er eg nøydd å treffa blink med samansettinga og redigeringa – slik at det vert ein heilskap over heile plakaten, samstundes som den skal kunna fungera del for del åleine.

Det er vel på grunn av ideens funksjonalitet at den har falt i smak hjå lærarar ved kulturskulen, og kanskje dei til og med har tru på at eg skal klara det eg seier eg vil klara, men under arbeid med det, merkar eg at det er store utfordringar til denne.Til MEG…..!

….Eg skal iallfall ikkje gi meg, for ein god ide skal ein jobba lenge med før den vert lagt bort… Eg VIL naila det. Eg SKAL naila det.

Her er den eine skissa iallfall.

Legg att eit svar

