Plakatforslag – igjen

11 Nov

Her er ein til plakat – slik som eg tenkte meg den på førre møte (då var den ikkje klar, men ideen var der, og den var god). Her er ein lukkeleg mann – klar til å vera publikum for ei forestilling av og med kulturskulen. Det kjem fram både av billett og klokka, samt at dette er ein plakat som kan nyttast uansett hending, den er ganske tidlaus i fargebruk og stil. Enkel nok til å vera lett gjenkjenneleg, men ikkje så enkel at den vert keisam (meinar eg).

Av alle ideane eg har hatt, er denne klart den kjekkaste å arbeida med, men det gjer den ikkje naudsynt til den beste ideen… eller? Det kan vera flisa snur når eg får presentert fleire plakatforslag for gjengen, som neste gong vert over epost, og der frå tar eg med meg kommentarar vidare, og avgjerdene vert tatt på kva design eg går for når det gjeld både logo, plakat, brosjyre og klistremerke. Det er berre ein knapp månad att no, og sjølv om det er lang tid dersom ein hadde jobba med dette kvar dag, så er det ikkje meir enn to veker for meg som går deltid, med jobb og alt i tillegg.

PUH! Travle, men akk så deilige dagar eg har når eg jobbar med dette! Neste veke vert full av fotoshoots, så det vert ein ny utfordring. Gler meg.

Men her, den glade billettmann;

(teksten som skal skrivast til dei ulike hendingane er plassert her nedst – plakattradisjon tru)

Legg att eit svar

