Ein oppdatering – på tide…

17 Okt

No har eg nytta nokre laaange dagar til å vera sjuk, så eg ligg ein smule bakpå. Eg tenker at eg skal klara å hasta meg etter. Positivt! Mogleg fordi eg er inne i ei superdupertruperspennande tid, eller fordi eg drøymte at eg var president i USA i natt (og vart gratulert av Davy Wathne…. woot?), eller fordi eg klarte å jogga ei mil på lørdag under KKløpet i Oslo (på 1time 16 minutt 3 sekund – eg er nøgd). Uansett er eg full av meistringskjensle, og det varmar i kropp og sjel.

Dagens agenda; Skriva rapport til oblig4, siste finpuss på grafisk mappe, organisera nokre fotos (og kanskje ta nokre fleire), og mogleg eg får arbeida meir med skisser til grafisk eksamen. Eventuelt presentera kunden og tankane mine bak profilen på bloggen….  det er vel også på tide.

Vel. Eg får skrida til verket.

Her er eit bilete frå osloturen. Turen altså.

Legg att eit svar

