Oblig 04 – portrett; check

4 Okt

No har eg forfatta portrettet av Ivar Langeland. Det betyr at eg kan byrja å skissa oppsettet på sidene, gå vidare med blunk-logo, og vips so er eg ferdig. Etter Curb-oppgåva er InDesign eit lett verkty å fatta, sjølv om det sikkert er eit hav med moglegheiter som eg ikkje har fått augo opp for enno.

Eg tenker feite tankar, og reknar i grunn med at det eg ser for meg kan bli gjort anten den eine eller andre plassen. Dagane er gilde, og eg er framleis psyked.

Her kjem nokre fotos, enno meir på tampen enn dei eg la ut sist eg følte eg var på tampen med fotoarkivet. Det er så mykje å velja mellom, og det er så mykje motiv eg ville ha / vil ha fanga før eg set spikaren i kista, liksom. Heldigvis godt over to veker igjen før den skal vera segla.

 

 

Legg att eit svar

