Positivt, positivt, positivt, positivt.

30 Sep

Jepp. Slik har min dag vore. Full av masse positivt.

Kunden (som eg skal presentera snart) til min grafiske profil fekk seg ein brifing i dag på det eg ville gjera for dei, og samtlege sat og smilte og nikka rundt bordet. Det vart nesten koseprat attåt  morgonkaffien, og eg er på ingen måte åleine om å villa laga ny profil for dei – eller profil. Dei har ikkje hatt noko heilskapleg grafisk profil tidlegare, so det er kjærkoment med eit samarbeid med meg, og det er eg veldig takksam for. Samt for moglegheita, sjølvsagt. Og for positiviteten.

Etter det første positive møte, gjekk vegen vidare til intervjuobjektet mitt. Positivt! Eg har lært ein heil del, vert i mitt første fotostudio på …….27år, og kome langt på veg med mitt vetle steg på veg mot ei fotografverd – eit steg som er HUGE for meg personleg. Inspirert! Og dei magiske orda; «Det er berre å spørre. Det verste er at du får nei.» Gjeld ikkje det om alt i livet?

Her er iallfall portrett av fotografen. (Takk for lån av kamera, studio og lys!)

Og her eitt av meg sist eg var i studio.

Legg att eit svar

