Prosjekteksamen GRAP – ei innleiing

22 Sep

Eg har just hatt eit fruktbart møte, som eg håpar å hausta fine, smakfulle frukter av i tida framover. Det er på tide å tenka eksamen i grafisk design, og eg veit enno ikkje om eg har tatt meg vatn over hovudet eller ei, men eg har iallfall slått på ei stortromme her. Og dersom eg lagar ein killerdesign, kan det sjå ut som at tromma kan kunna fortsetta å slå.

Eg understreker at dette er DERSOM designet mitt er superfett og funksjonelt. Det er sjølvsagt det eg strekker meg mot.

Prosjekteksamen GRAP går slik eg oppfattar det ut på å laga ein visuell profil for ein organisasjon eller ei bedrift. Resultatet skal vera handfaste trykksaker som kommuniserer bedrifta og det den står for, på ein klar og heilskapleg måte. Innleveringsfrist for meg, som går deltid, er 16.desember.

Då gjenstår det berre å sjå om eg har vore snill, slik at det vert jul også i herrens år 2011. Kryssar fingrane for at prosjektbeskrivinga mi får gjennomslag, og at eg treff spikaren på hovudet med den framtidige designen min.

Legg att eit svar

