Krake søker make

28 Aug

( – eit av dei kjekkaste spela me hadde då me var små, og likevel litt store)

No skal eg straks pløya den store weben etter magasinframsider som er symmetriske, asymmetriske og dei som er ein blanding av begge. Greit å legga merke til korleis store magasin gjer layouten sin, og mogleg finn eg likheitar og skilnadar mellom dei ulike sjangrane layoutmessig? Eg er litt spent. Av kvinne, mote og interiørblad er iallfall oppfattinga mi at motemagasin har mest variasjon i layout, so det får eg etterprøva no.

Men medan eg leitar, tenkte eg at denne kråka kunne få plass på heppiknotten. Biletet er tatt i Bergen, der tre kråker gjekk å kikka på oss og lurte på om me hadde noko digg til dei. Då dei fann ut at det ikkje var tilfelle den gongen, gjekk dei rett i søppelkassa. Lekkert. Livet.

Legg att eit svar

