Fuglemønster

10 Jul

Eg er full av inspirasjon om dagen, og veit ikkje heilt kva ende eg skal byrja i. Resultatet er at eg har laga meg ei stor mappe med prosjektbeskrivingar av idear eg ynskjer å gjera noko utav – i større eller mindre grad, og i dag har eg hatt ein liten start med eit fuglemønster.

Først skissa eg ned elementa eg ville ha med, før eg teikna dei rett i illustrator, kor det også vart fargelagt.

Barnsleg og blidt tykkjer eg! Kunne vore eit fint kjøkenhandkle eller sengtøy til minsten, ser eg for meg.

Legg att eit svar

