4 flater – 4 prinsipp

15 Jun

Dette er ei øvingsoppgåve i formspråk. Komposisjonsprinsippa eg har jobba med er balanse, line, rytme og kontrast. Koppen er ein skisseteikning frå øvingsoppgåva skuggeteikning, berre at eg her har redigert den litt, slik at eg fekk ein popartstil på biletet mitt til slutt. Eg måtte berre.

Då eg illustrerte dei ulike prinsippa nytta eg grid og guildelines. Veldig ok for å få ting på rett stad. Byrjar å merke stor skilnad på illustrator og ps no, og i denne oppgåva gjekk eg for ps.

Her er min illustrasjon til 4 flater – 4 prinsipp:

Legg att eit svar

