Eit knippe fotos – til arkivet kanskje?

13 Jun

Eg nyttar som sagt kamera hyppig om dagen, og har mellom anna fått med meg ei danseframsyning, der eg fekk litt brukbart innpå minnekortet. Sidan eg framleis ikkje har nokre gode skisser å presentera til oblig 3 (eg skal setta inn høggiret i morgon), legg eg heller ut eit kippe fotos som kan passa inn i ulike kategoriar. Manglar framleis ein heil del bilete til enkelte kategoriar (bylandskap og mote/trend til dømes, men ideane har eg…), so eg klarar ikkje legga tankane om oblig1 bort til noko tid. Men kjekt for meg dette, eg har etterkvart eit temmeleg stort arkiv å henta bilete frå. Og ikkje minst god lærdom på vegen.

Legg att eit svar

