Medan ein illustrerer….

9 Jun

Eg er visst ikkje alltid like flink å halda fokus på ein ting om gangen. No om dagen går det i foto – som alltid, og arbeid med oblig 3, altså illustrasjonsoppgåva. Men når eg held på med tankekart og ideane straumer villt i min skalle, bringer det meg over på noko anna, so noko anna, nokre toturials, noko anna, og vips, so har eg laga ein vektor-pin up. Min første 🙂 Teikna frå skratsj.

Eg har fått i oppgåve å laga ein tattoo til ei av mine søte veninner, og då lyt eg jo øva meg litt. Denne pin up’en er ein del av ein invitasjon til vår planlagte 5års bryllupsdagsfest i sommar, og då treng ein litt halvnakne frodige damer.

Slik vart altså denne digresjonen til!

Og eg skal snart summa meg til å posta gangen i illustrasjonen min av sangen Mrs. Innocence. Det er snickers og twist.

Med farge - noko eg aldri har gjort før. Fargela rett i ps, og til å vera min første av denne sorten, seier eg meg nøgd.

 

Og her er vektorteikninga utan farge.

Legg att eit svar

