Foto – eg gir meg ende over.

29 Mai

Eg er hjelpelaust fanga i det store nettet til fotoarkivoppgåva. Eg kjem meg ikkje utav det, og alt eg gjer skjer i frå midten av fotonettet. Eg har ikkje sjans til å koma meg fri, so alt eg gjer, gjer eg frå dette nettet. Det er nesten so gale at eg held på å bli sprø.

Heilt i mi eiga verd er eg, og gubben spør (han gir seg sikkert snart, for han veit kva svaret vert likevel) kva eg tenkjer på. Det er alltid fotooppgåva. Kva motiv eg vil oppsøka, arrangera eller håpar eg er so heldig å plumpa over.

No har eg planlagt sommaren opp til kva motiv eg skal oppsøka, og aller helst skulle denne vore lagt til ein eksotisk safari med levande løver, elefantar og menneske med fargerike folkedrakter – heilt ulikt det ein finn i Noreg. Men det vert nok ikkje safari i år. Eg får heller vera flink å holda augo opne for kvardagens unike utsnitt. Her er eit utsnitt frå mi eiga stove, eit bidrag til kategorien kontrast.

Joda, dette er ein redigert versjon. Ein liten justering i curves, so vart kontrasten med eitt hakket større enn i originalen. Nesten litt poetisk tykkjer eg 🙂

Legg att eit svar

